Povratak na popis članaka
Aktivno i zdravo starenje

Vitamini i minerali koji nam mogu nedostajati nakon pedesete

19. svibanj 2017.

Osigurati sve dnevno potrebne vitamine, minerale i ostale hranjive tvari može biti zahtjevno kako se godine nižu. Usporen metabolizam, smanjen unos hrane te lošija probava dovode do oslabljene apsorpcije nutrijenata te posljedično njihovog manjka u organizmu. U nastavku pročitajte koji vitamini, minerali i drugi hranjivi sastojci najčešće nedostaju nakon pedesete.

B vitamini

Probavni sustav s godinama ne radi jednako kao prije pa teže apsorbira vitamine – osobito vitamin B12 potreban za normalnu funkciju živčanog sustava i zdravu krv. Zato kod gotovo četvrtine starijih osoba dolazi do manjka B12 u tijelu. Uzimajte hranu bogatu ovim vitaminom (u umjerenim količinama – crveno meso, iznutrice, riba, jaja, mliječni proizvodi). Prehranu možete i nadopuniti koncentriranim izvorom B vitamina u obliku dodatka prehrani kao što je Natural Wealth® B kompleks vitamini koji u jednoj tableti osigurava sve vitamine B skupine potrebne organizmu svaki dan.

Vitamin D

S godinama naša koža postaje manje sposobna proizvoditi vitamin D pod utjecajem sunca. Dodajte vrijedni vitamin D u svakodnevnu prehranu unosom ribe, jaja i mlijeka ili dodatka prehrani. Natural Wealth® Vitamin D 400 I.J. osigurava dovoljnu količinu D vitamina koji doprinosi održavanju normalnih kostiju i normalnoj funkciji imunološkog sustava.

Kalcij

Očuvanje snažnih i čvrstih kostiiju kroz godine izravno je povezano s unosom kalcija. Potrebnih 1200 mg kalcija dnevno osigurajte unosom svježeg kravljeg sira, nemasnog jogurta i mlijeka. Bogat izvor kalcija iz nemliječnih proizvoda su tofu, soja, brokula i bademi; također možete posegnuti za koncentriranim izvorom kalcija u dodatku prehrani. Kalcij je najbolje uzimati zajedno s vitaminom D. Natural Wealth® Kalcij 600 + vitamin D obogaćen je vitaminom D za bolje iskorištenje kalcija u organizmu.

Omega-3

OMEGA 3 masne kiseline su tzv. dobre masnoće kojima obiluje hrana poput plave ribe, sjemenki lana, maslinovog ulja i avokada. Zato, svakako povećajte unos ovih visokovrijednih namirnica. Nezasićene omega-3 masne kiseline imaju zaštitni učinak na krvožilni sustav i srce, a doprinose i zdravlju vida i mozga. Ako ne volite jesti ribu, dobar izvor omega-3 kiselina su i orašasti plodovi ili riblje ulje u obliku kapsula. Prema vlastitim potrebama odaberite dodatak prehrani s pravilnim omjerom omega-3 kiselina, EPA i DHA. Natural Wealth® Omega 3 sadrži optimalan omjer EPA i DHA masnih kiselina koje doprinose normalnoj funkciji srca. Koristan učinak postiže se dnevnim unosom 250 mg EPA i DHA.

Ako niste sigurni koji vam vitamini i/ili minerali nedostaju u prehrani, možete jednostavno, bezbolno i besplatno provjeriti status vitamina i minerala u organizmu. 

Newsletter
Primajte besplatno preporuke i savjete o zdravom načinu života na svoj email

Slanjem Vaše e-mail adrese dajete suglasnost tvrtci Milsing d.o.o. da na Vašu e-mail adresu šalje obavijesti o novim proizvodima i uslugama, a koju suglasnost možete u svako doba povući. Za više informacija u vezi obrade Vaših osobnih podataka kliknite na https://naturalwealth.com.hr/zastita-osobnih-podataka/.