Povratak na popis članaka
Zdravlje žene

Žensko zdravlje u 50+

19. travanj 2018.

Prosječna dob u kojoj ulazimo u menopauzu je oko 50 godina, što znači da, s obzirom na očekivano trajanje života, trećinu života provedemo u postmenopauzi. Stoga je bitno spriječiti negativne učinke smanjenja razine estrogena, koji između ostalog, štiti i naše kosti. U ovoj dobi važno je obratiti pozornost na zdravlje živčanog, koštanog i mišićnog sustava, kao i na zdravlje srca.

Korisni nutrijenti

Kalcij, magnezij i vitamin D su vitalni za zdravlje kostiju. Što smo stariji, to je vjerojatnije da imamo nisku razinu vitamina D u organizmu, pogotovo ako ne provodimo mnogo vremena na otvorenom. Redovita tjelovježba i unos oko 1500 mg kalcija dnevno očuvat će kosti zdravima i jakima. Za zdravlje zglobova preporučuje se glukozamina i indijskog tamjanovca. Kombinirani preparati vitamina K2 i D optimizirat će apsorpciju i iskorištenje kalcija bilo podrijetlom iz hrane ili dodataka prehrani. Cimicifuga racemosa smanjuje menopauzalne nelagode, a ginko čuva dobro pamćenje i cirkulaciju. Omega-3 masne kiseline čuvaju zdravlje srca i krvnih žila.

Newsletter
Primajte besplatno preporuke i savjete o zdravom načinu života na svoj email
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo našu Izjavu o zaštiti osobnih podataka

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Izjavi o zaštiti osobnih podataka i pravilima korištenja kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Izjavi o zaštiti osobnih podataka i pravilima korištenja kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google analytics