Povratak na popis članaka
Zdravlje žene

Žensko zdravlje u 30-tima

19. travanj 2018.

Ovo je razdoblje najkompleksnije za mnoge od nas. Prve godine braka, podizanje prvog djeteta, napredak u karijeri… U težnji da sve to savršeno uskladimo, ne smijemo zaboraviti na vlastito zdravlje i energiju. Važno je ustrajati na zdravim navikama koje smo stvorili u dvadesetima - zdravoj prehrani i redovitoj tjelovježbi, a ako još nismo, ovo je vrijeme da ih usvojimo!

Korisni nutrijenti

B vitamini mogu pomoći kod umora, ali i zaštititi naš imunitet. Magnezij je odličan u borbi protiv stresa i pomaže opuštanju tjelesne i mentalne napetosti. Ulje noćurka bogato esencijalnim masnim kiselinama uključite kod problema s PMSom. Folna kiselina i dalje ostaje esencijalna u ovoj generativnoj dobi. Novija istraživanja pokazuju da adekvatan unos vitamina D može na višestruke načine doprinijeti našem zdravlju kao i zdravlju naše buduće djece. Zato se uz folnu kiselinu i omega-3 masne kiseline za zdrav razvoj mozga djece, vitamin D trudnicama i dojiljama danas učestalo preporučuje.

Newsletter
Primajte besplatno preporuke i savjete o zdravom načinu života na svoj email
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo našu Izjavu o zaštiti osobnih podataka

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Izjavi o zaštiti osobnih podataka i pravilima korištenja kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Izjavi o zaštiti osobnih podataka i pravilima korištenja kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google analytics