Povratak na popis članaka
Zdravlje žene

Žensko zdravlje u 20-tima

19. travanj 2018.

U dvadesetima smo na svom fizičkom vrhuncu i manja je šansa da smo u ovoj dobi suočene s kroničnim zdravstvenim problemima. Stoga je ovo vrijeme idealno za usvajanje zdrave prehrane i redovite tjelovježbe. Dok mnoge od nas u ranim dvadesetima uživaju u noćnim izlascima, kasne dvadesete su prema Državnom zavodu za statistiku doba kada najčešće stupamo u brak i odlučujemo se na rođenje prvog djeteta.

Korisni nutrijenti

Ovisno o stilu života, javlja se i povećana potreba za određenim nutrijentima. Tako se ženama koje ne jedu meso i/ili imaju obilne menstruacije, preporučuje obratiti pozornost na dovoljan unos željeza. Partijanje i povećan unos alkohola ubrzano troši naše zalihe B vitamina i magnezija stoga je dobro unositi namirnice bogate ovim nutrijentima ili imati pri ruci kvalitetan dodatak prehrani. Ako razmišljate o skorom majčinstvu, na vrijeme pripazite na dovoljnu zastupljenost folne kiseline u prehrani. Folna kiselina samostalno ili u sklopu multivitamina može biti praktičan i blagotvoran dodatak. Tijekom studija ili povećanog stresa na poslu ne zaboravite na imunitet - u prehranu uključite vitamin D, C, cink i kulture dobrih bakterija kao saveznike.

Newsletter
Primajte besplatno preporuke i savjete o zdravom načinu života na svoj email
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo našu Izjavu o zaštiti osobnih podataka

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Izjavi o zaštiti osobnih podataka i pravilima korištenja kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Izjavi o zaštiti osobnih podataka i pravilima korištenja kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google analytics