Povratak na popis članaka
Preporuka stručnjaka

Kako odabrati pravi dodatak prehrani?

13. veljača 2020.

Uravnotežena raznovrsna prehrana najbolji je izvor životno važnih mikronutrijenata. No, ako se iz nekog razloga ne hranite pravilno, vrijedno je razmisliti o dodatku prehrani. Imajte na umu da je svatko od nas osobit te da ono što je nekome dobro ne mora nužno pomoći i vama.

Pri odabiru dodatka prehrani važno je uzeti u obzir sljedeće: vašu dob, uobičajenu prehranu i zdravstvena stanja/probleme. Pa tako primjerice za zaštitu zdravlja srca, održavanje normalnog krvnog tlaka i normalne razine triglicerida u krvi razmislite o uzimanju omega-3 masnih kiselina.

Ukoliko imate više od 50 godina, dobro je razmisliti o B vitaminima, K2 i D vitaminu. Ako želite očuvati imunitet, dodatak cinka i vitamina C bit će od koristi. Kod izazova s jetrom, redovne konzumacije alkohola ili uzimanja lijekova uključite barem povremeno preparate sa silimarinom. Tijekom trudnoće odaberite folnu kiselinu i omega-3 masne kiseline.

Dodatke prehrani kupujte u ljekarni i birajte provjereno kvalitetne proizvođače te se savjetujte sa svojim liječnikom koji neke nutritivne nedostatke poput vitamina D, kalcija, željeza i sl. lako može ustanoviti u krvi.

Ivana Čolak, mag.pharm
Newsletter
Primajte besplatno preporuke i savjete o zdravom načinu života na svoj email
Zatvori

Vaša privatnost i osobni podaci su nam bitni. Sukladno novoj Općoj uredbi o zaštiti podataka ažurirali smo našu Izjavu o zaštiti osobnih podataka

Kako bi se osigurao ispravan rad ovih web-stranica, ponekad na vaše uređaje pohranjujemo male podatkovne datoteke poznate pod nazivom kolačići.

Više o Izjavi o zaštiti osobnih podataka i pravilima korištenja kolačića pročitajte ovdje.

Postavke o kolačićima možete urediti i/ili ažurirati ili obrisati prilikom svakog posjeta našoj stranici. O svemu više pročitajte u Izjavi o zaštiti osobnih podataka i pravilima korištenja kolačića.

Facebook messenger (like page)
Sendgrid

Google analytics