Povratak na popis članaka

Prijedlog vježbi za lakoću pokreta

19. veljača 2018.

Vježbe niskog opterećenja poput laganih vježbi, plivanja, bicikliranja ili pješačenja neće samo doprinijeti smanjenju tjelesne težine, već će i pomoći vašoj hrskavici i zglobovima. Vrstu i intenzitet tjelovježbe potrebno je prilagoditi dobi i pripadajućim bolestima.

U nastavku donosimo nekoliko jednostavnih vježbi koje vam mogu pomoći kod očuvanja zglobova. 

1. 

• sjesti na stolac
• debelu knjigu stisnuti među stopalima
• dizati knjigu ispruženih nogu, zategnutih koljena
• zadržati ovaj položaj 5 sekundi
• vježbu ponoviti 5 puta

2. 

• u sjedećem položaju nožne prste visoko podignuti, a zatim spustiti prema podu
• prste ostaviti na podu i visoko podignuti petu
• vježbu ponoviti 10 puta

3.

• leći na leđa
• jednu nogu saviti u koljenu i kuku tako da leđa budu položena potpuno ravno uz podlogu
• drugu nogu ispružiti i nožne prste zategnuti prema van
• vježbu ponoviti 5 puta
• zamijeniti položaj nogu i napraviti vježbu drugom nogom

4. 

• leći na leđa
• jednu nogu saviti u koljenu i kuku tako da leđa budu položena potpuno ravno uz podlogu
• drugu nogu ispružiti i nožne prste držati zategnute prema van
• ispruženu nogu prebaciti preko savinute noge
• vježbu ponoviti 5 puta
• zamijeniti položaj nogu i napraviti vježbu drugom nogom

5. 

• leći na leđa
• jednu nogu saviti u kuku i koljenu, drugu ispruženu položiti na pod
• ispruženu nogu podići i koljeni zglob lagano savijati i snažno ispružiti
• vježbu ponoviti 5 puta
• zamijeniti položaj nogu i napraviti vježbu drugom nogom

Napomena: Ove vježbe su informativne i rade se po preporuci liječnika.

Newsletter
Primajte besplatno preporuke i savjete o zdravom načinu života na svoj email

Slanjem Vaše e-mail adrese dajete suglasnost tvrtci Milsing d.o.o. da na Vašu e-mail adresu šalje obavijesti o novim proizvodima i uslugama, a koju suglasnost možete u svako doba povući. Za više informacija u vezi obrade Vaših osobnih podataka kliknite na https://naturalwealth.com.hr/zastita-osobnih-podataka/.