Povratak na popis članaka

Evo zašto biste trebali početi trčati iako ste stariji od 40

26. siječanj 2018.

Trčanje je jedna od onih aktivnosti u koju se mnogi zaljube u kasnijoj životnoj dobi. Osobe kojima aktivan život nije strani pojam trčanje konzumiraju kao dodatnu kardio aktivnost koja donosi sjajne prednosti za tijelo, um, ali i cjelokupno zdravlje. Koje prednosti donosi trčanje u seniorskoj dobi? Odgovor donosimo u nastavku!

Trčanje usporava gubitak mišićne mase

Istraživanja su pokazala kako sa svakim desetljećem života odrasla osoba gubi u prosjeku 5% mišićne mase. No, dobra je vijest da starije osobe koje nastave s fizičkom aktivnošću poput npr. trčanja - gube značajno manje mišićne mase od pojedinaca koji nisu skloni fizičkoj aktivnosti.

Osim gubitka mišićne mase, proces starenja donosi sa sobom i povećan rizik od opadanja kognitivnih funkcija, depresije i mnoštva različitih bolesti koje pogađaju starije osobe. Iako ne možemo zaustaviti otkucavanje biološkog sata, možemo se potruditi živjeti zdravijim i aktivnijim načinom života.

Trčite kako biste imali zdrave kosti! 

Osim što doprinosi povećanju „čiste“ mišićne mase, trčanje može pomoći i u očuvanju čvrstih kostiju, doprinijeti boljem imunitetu i sniziti rizik od brojnih bolesti.

Kad je riječ o zdravlju kostiju, znanstveno je dokazano da proces jačanja mišića zapravo ima sinergijski učinak na jačanje kostiju koje su povezane s tim mišićima. S obzirom na to da jedna od četiri žene i jedan od osam muškaraca starijih od 50 pate od osteoporoze, jačanje kostiju je velika prednost koju trčanje može ponuditi svim svojim zaljubljenicima. Zaključak je jasan: kosti, zahvaljujući vježbama poput trčanja - mogu ojačati! 

Trčanjem protiv depresije!

Kako starimo, naše mentalne sposobnosti počinju opadati. Stoga smo u većoj mjeri izloženi riziku od razvoja depresije. Trčanje pomaže u očuvanju aktivnog i angažiranog uma i uvelike smanjuje rizik od depresije. Zašto je tome tako? Istraživanja su pokazala da trčanje povećava oslobađanje moćnih hormona koji povoljno utječu na naše raspoloženje. Uostalom, jeste li primijetili da trkači ne skidaju osmijeh s lica? :)

Trčanje je odlična fizička aktivnost za jačanje mišića, podizanje samopouzdanja, održavanje zdravog kardiovaskularnog sustava i sprječavanje mentalnog propadanja koje nažalost ide ruku pod ruku sa starenjem. Ukoliko je vaš seniorski život bogat aktivnostima, trčanjem ćete dodatno povećati svoju kondiciju. Međutim, nemojte pretjerivati. Krenite laganijim tempom i osluškujte signale koje vam šalje vlastiti organizam. 

Jedno je sigurno: ako se odlučite navući tenisice i krenuti s redovitim trčanjem nakon četrdesete, ova, Hrvatima omiljena, fizička aktivnost će vam pružiti brojne fizičke, mentalne i emocionalne prednosti.

Nakon trčanja - nahranite svoj organizam iznutra!

Iako proces starenja ne možemo izbjeći, dobra je vijest da organizmu možemo pomoći ciljanim sastojcima koji se kriju u dodacima prehrani. Jedan od njih je i anti-age napitak Kolagen Vital.
Ovaj inovativni proizvod donosi esencijalne mikronutrijente u tekućem obliku. Riječ je o potpunoj formuli za blistavu kožu, snažnu kosu, čvrste nokte i zdravu hrskavicu.

Dobra je vijest da Kolagen Vital ima pozitivne učinke na očuvanje zdravlja, vitalnost i mladolikost. Osim vitamina C koji doprinosi normalnom stvaranju kolagena za normalnu funkciju kože i hrskavice, ova potentna formula sadrži i cink (doprinosi održavanju normalne kose, kože i noktiju), mangan (doprinosi normalnom stvaranju vezivnog tkiva), hijaluronsku kiselinu i 5000 mg hidroliziranog kolagena visoke apsorpcije u dnevnoj dozi.   

 

Newsletter
Primajte besplatno preporuke i savjete o zdravom načinu života na svoj email

Slanjem Vaše e-mail adrese dajete suglasnost tvrtci Milsing d.o.o. da na Vašu e-mail adresu šalje obavijesti o novim proizvodima i uslugama, a koju suglasnost možete u svako doba povući. Za više informacija u vezi obrade Vaših osobnih podataka kliknite na https://naturalwealth.com.hr/zastita-osobnih-podataka/.